DAIRI MTD LUIT

4 Febuari 2010 yang lalu satu pertemuan antara kepimpinan tertinggi MTD Luit dengan Pimpinan DAP telah diadakan di Pejabat DAP Cawangan Sri Jaya, pertemuan berkenaan telah berjaya mengujudkan semagat kerjasama dalam pakatan rakyat, apabila kedua-dua pihak bersetuju untuk memperkuatkan gabungan Pakatan Rakyat dengan merangka beberapa program bersama.
Kedua-dua pihak juga bersetuju agar perbincangan serupa diadakan lebih kerap dengan memberikan penghormatan kepada kedua-dua parti menjadi tuan rumah kepada perbincangan dwi bulanan tersebut.
9 Febuari 2010 satu kunjungan hormat MTD Luit ke Pejabat Pilihan Raya Negeri Pahang dan mendaptkan penjelasan dan taklimat berhubungkait dengan perjalanan dan operasi Pejabat Pilihan Raya negeri Pahang.
Perbincangan dua hala antara pihak MTD Luit dan Pejabat Pilihan Raya Negeri Pahang berkisar tentang proses pendaftaran pemilih, Maklumat Pemilih dan pengundian serta beberapa undang-undang dan peraturan Pilihan Raya.
Majlis berkenaan telah dapat menjalin hubungan yang lebih mesra antara PAS Khasnya MTD Luit dengan pihak yang secara langsung mengandalikan proses pilihan raya.

Comments :

0 comments to “DAIRI MTD LUIT”

Post a Comment

Hantar artikel/hubungi kami


Nama anda
Email anda
Perkara/tajuk
Masssage
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

 
Powered By Blogger